»Leta 2000 je bil sprejet zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in od tega leta je vse več otrok, učencev in dijakov usmerjenih v redne oblike vzgoje in izobraževanja.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Učencem je treba omogočiti koncentracijo in možnost za dobro učenje. Mobilni telefoni so motnja, kažejo znanstvene raziskave. Učence moramo pred to motnjo zaščititi.«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Želimo pa si in ves čas spodbujamo ministrstvo za šolstvo, da bi, tako kot so prevzeli dodatne stroške za razvojne oddelke, ki so seveda mnogo dražji kot redni oddelki, prevzeli tudi stroške za otroke s posebnimi potrebami v rednih oddelkih.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Se je v pripravljalnih dokumentih pozabilo na izobraževanje odraslih in odraslih s posebnimi potrebami.«
»Ves trud bomo vložili v to, da do konca šolskega leta pridemo vsaj približno do tistega znanja, ki bi ga učenci usvojili v običajnih okoliščinah.«
»Hvala nekaj več kot 191.000 učenkam in učencem, 74.000 dijakinjam in dijakom ter preko 40.000 zaposlenim v osnovnih in srednjih šolah po celi državi. Hvala tudi staršem, starim staršem, sorodnikom, prijateljem za vso podporo, usmerjanje otrok in za sodelovanje s šolo.«
»NPZ je pisalo 32 učencev 9. razreda in 35 učencev 6. razreda, ki smo jih razdelili v skupine po 16 oz. štiri oddelke, seveda ob upoštevanju varnostne razdalje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju